Thursday 29 November 2012

sesekali asah skill

assalamualaikum ..

cuti sekolah + musim kenduri = side income :)

alhamdulillah, selesai jugak kerja yang di amanahkan. lega rasanya dapat siapkan ontime dan sedikit sebanyak mengurangkan to do list diorang  hihihihihi


warna tema ialah purple. hasil cadangan saya hahahaha bukan pengantin :) untung la sepupu saya ni lelaki so memang dia tak kisah langsung macam mana rupanya. janji siap.

sayangnya gambar belum transfer maka.. kena la tunggu next entry hihihi


opps lupa nak bagitau, saya diminta menguruskan barang hantaran iaitu 6 bekas semuanya. terdiri daripada sepasang kasut, sebuah beg tangan, seutas jam tangan, telekung dan sejadah, wangian dan sepasang baju kurung moden.

selain tu sireh junjung dan duit hantaran serta bekas cincin dan gelang tangan pun saya yang siapkan dengan hasil bantuan mak dan adik2.

mak sedara awal2 dah pesan suruh datang awal kenduri hujung minggu ni .. nak minta hiaskan bilik pengantin katanya. tapi saya tak janji yang grand2 hasilnya, setakat nak tambah2 hiasan boleh la.. insya Allah :)


nak siapkan sikit lagi ni.. kain pasang untuk kakak pengantin perempuan, haa.. kakak pengantin pun dapat :) langkah bendul mesti la kena bagi hadiah sikit kan supaya si kakak tak sedih hehehehe

ok, bye



mama sofia

No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi ...