Wednesday 11 December 2013

hadiah dariNya ..

assalamualaikum..


mood gembira sepanjang hari ni. alhamdulillah, Allah permudahkan segala urusan saya. dari pagi sampai ke petang, rasa lancar segalanya macam dah plan berminggu2.

bermula dengan kejutan malam semalam dapat call dari seseorang yang saya tak pernah kenal, jumpa apatah lagi. sumbernya dari post yang saya kongsikan di fb. entah kenapa tergerak hati nak tag beberapa nama kawan. mulanya risau jugak kalau2 kawan marah, yea lah kita sendiri pun tak suka kalau nama di tag dgn post banyak2. sebabnya bila ada comment, notification pun melambak. yang paling stress adalah yg online menggunakan hp.. hihihi dah mengalami dan sangat memahami


 alhamdulillah, niat baik pasti Allah permudahkan. asalnya tak ada dalam friend list, nama pun tak tau. kawan atas kawan konsepnya. dia pun jarang sekali jenguk fb. betullah kalau dah rezeki, ikut mana pun tetap milik kita.
berbalas mesej dan ke whats app, akhirnya close deal dalam tempoh sepagi je. tak habis2 saya ulang, ya Allah mudahnya, senangnya, cepatnya..



 sofia pun berkali2 high five sambung big hug.

bahagia bila kita redha dan bersangka baik. awalnya ada sedikit tekanan bila teringatkan target bulan lepas yang tidak tercapai sepenuhnya. saya faham apa yang saya dapat adalah apa yang saya usahakan. tekanannya bila saya tak merancang dengan 'terang'..
saya pujuk hati untuk berlapang dada. jangan dengar kata2 mereka yang hanya pandai berkata itu ini, sedangkan mereka sendiri kosong disana sini. saya terhadkan input yang masuk ke telinga dan kepala. hanya yang positif dan selainnya sekadar sekali lalu sahaja.


petangnya, saya selesaikan urusan kad bank yang dah lama bertangguh. berkali2 dah call maybank sebelumnya, tapi tak boleh jugak. nak dijadikan cerita encik suami pun lapang, kami ke bank pukul 3.15 pm dengan harapan, jangan la sampai2 depan kaunter semua dah tak nak layan. dengan selambanya terus pergi kaunter bercerita itu ini. hahaha no giliran? erm tak payah hahaha

 lebih kurang 15minit, selesai semuanya. siap dengan order alfafa dan leci kat situ jugak. yea, sambil deal hal kad bank saya submit order. hihihi kata multitasking person, apadahal kan? ... ni bukan riak tau tapi nak realitikan multitasking person to be hihi
 maka, tamatlah kisah menakjubkan saya hari ni. semuanya berlaku denan mudah atas kuasaNya
 sekarang, nak lelap mata sambil visualize my monthly target weeeeeee! best3
selamat malam semua




.. opps jangan lupa hubungi saya Ann Aziz SID 1033981 0192366362 bbm 27001AF7 untuk maklumat lanjut dan pembelian produk shaklee

xoxo

No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi ...