Monday 2 December 2013

#shaklee #omega guard *omg! omg! omg!

 assalamualaikum...

 omg lah sangat yea pagi2 hari ni.. hihihi sebenarnya omg tu omega guard dari shaklee. bulan ni iaitu sepanjang disember 2013, tawaran harga menarik, terbaik dan mampu milik sedang berlangsung. haa, ayat dah macam nak promosi barang elektrik aje kan?


 



selain kelebihan yg ditulis di atas, omega guard berupaya membakar lemak dalam badan dan dikatakan antara produk wajib bagi mereka yang ingin tampil lebih kurus dan menawan secara sihat dan selamat. gabungan omega guard + alfafa + esp sememangnya terbaik

 selain itu, omega berupaya mengimbangi perubahan dalam kepekatan hormon wanita yang menyebabkn pms, melicinkan kulit dan kemerah-merahan.


omega guard boleh mencegah salur darah dari tersumbat dan mengelakkan strok. tekanan darah yg normal dapat dikekalkan dengan pengambilan omega guard yg konsisten seperti yg disarankan.


ehh banyak tau kelebihan aka kebaikan pengambilan omega guard ni.. banyak point penting yg nak di kongsi, kalau guna ayat ringkas dan pendek rasanya lebih menarik kan? menarik untuk dibaca dan di hadam minda :)


omega guard bermanfaat untuk

♡ mengurangkan ketegangan urat leher dan sakit kepala

♡ merendahkan tahap kolestrol

♡ mencegah pembekuan darah dalam badan

♡ mengekalkan tahap kesihatan tringliserida dan kolestro LDL

♡ mengawal obesiti dan mengurangkan risiko penyakit jantung




 bagi ibu hamil, omega guard membantu tumbesaran dan perkembangan otak si bayi. manakala bagi kanak-kanak pula omega guard dapat meningkatkan perkembangan memori mereka termasuk untuk mereka yang masih belajar. pendek kata kalau nak usahakan apa yg kita belajar lebih mudah untuk diingat, ikhtiar kan dengan pengambilan omega guard

omega guard yg diambil setiap hari akan meningkatkan sistem imun tubuh dan menyihatkan paru-paru. bagi yang mengalami masalah alahan kulit seperti ekzema dan psoriasis dll amalkan omega guard.


banyak kan manfaat omega guard? ada lagi tau.. antaranya :

♡ mengurangkan demam hay, bronkitis, lelah dan hepatatis

♡ membaiki buah pinggang

♡ menentang kanser paru-paru, payudara, prostat dan kolon

♡ meningkatkan kesihatan hati selepas pembedahan

♡ membantu pankreas pesakit kanser berfungsi dengan lebih baik

♡ memelihara fungsi sendi dan mencegah gout

 jangan tunggu lama2.. cepat dapatkan omega guard untuk anda sekeluarga. oppss lupa nak bagitau, omega guard ni sesuai untuk semua peringkat umur dari kanak2 hingga dewasa lelaki dan perempuan.



sepanjang disember ini, harga menarik ditawarkan untuk pembelian omega guard.


berminat, sila tinggalkan komen di bawah atau whats app saya di 0192366362
bbm 27001AF7


 xoxo


























No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi ...