Friday 21 December 2012

penantian berakhir ..

assalamualaikum ..


setelah lama menunggu dan berharap akhirnya sampai jugak. bukan berkongsi berita menanti ahli baru no no no belum rezeki saya yea kawan2.

walau bagaimanapun, saya gembira dan lega. sebab akhirnya kawan baik datang jugak. makanya sebab tu lah saya sedang menahan sakit perut + sakit kepala + angin dalam badan esp dada




kurang satu masalah .. rasa nak lari2 tepi pantai :)






alhamdulillah, hampir2 nak ke klinik. takut ada masalah lain sebab lambat sangat. mungkin terganggu perjalanan dia berjumpa saya sebab stress melampau dan kepenatan tahap lapan. sepanjang minggu ke sana sini, nama je bercuti tapi bila menguruskan itu ini sana sini maka letih penat dan stress tetap ada



sekarang saya nak berehat sekejap .. perut masih sakit + mata sembap menangis dek sakit kepala malam semalam





xoxo
bee

No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi ...