Saturday 2 November 2013

semakin sihat dengan #Shaklee

Assalamualaikum..


Alhamdulillah dengan pengambilan suplemen shaklee yang konsisten, saya makin sihat dan bertenaga sekarang. Seronok je nak siapkan kerja rumah.


Yang paling seronok mesti la anakanda tersayang :) waktu petang dah xterperuk je dalam rumah. Ada je aktiviti kami anak beranak. Antaranya, main pasir di pantai, berbasikal dan masak memasak hihi


Bukan masak hebat2 pun, sekadar menu petang atau malam yang simple. Tapi bila sama2 di dapur sambil bagi si anak pilih menu kesukaan atau membantu pecahkan telur untuk telur dadar atau kupas bawang putih adalah satu pencapaian atau pengalaman baru buat si anak.


Walaupun lepas tu saya jugak la yang nak kena kemas sorang2 tapi, saya enjoy. Sebab tak rasa letih melampau lepas kemas, cuci dan mop. Sama jugak bila kami ke pantai. Biasanya kami berjalan dua beranak balik ke rumah. Jarak tu jauh jugak tapi saya anggap itu sebagai riadah petang kami. Bila kita positif, buat apa pun kita okey.


Alhamdulillah, saya dapat rasa keberkesanannya.



Anda yang ingin mencuba boleh hubungi saya melalui pm di facebook (Ann Aziz)
Whats app di 019-2366362
Bbm 27001AF7

Saya, norehan abdul aziz, shaklee independant distributor 1033981; langkawi





Xoxo





No comments:

Post a Comment

Terima kasih daun keladi ...